Holiday Inn Express & Suites New Buffalo, MI In New Buffalo (MI), United States

Holiday Inn Express & Suites New Buffalo, MI



Holiday Inn Express & Suites New Buffalo, MI

Holiday Inn Express & Suites New Buffalo, MIHoliday Inn Express & Suites New Buffalo, MIHoliday Inn Express & Suites New Buffalo, MI


Holiday Inn Express & Suites New Buffalo, MI


Holiday Inn Express & Suites New Buffalo, MI - Holiday Inn Express Hotel And Suites New Buffalo M is perfectly located for both business and leisure guests in New Buffalo (MI). The hotel offers a wide range of amenities and perks to ensure you have a great time. Free Wi-Fi in all rooms, facilities for disabled guests, Wi-Fi in public areas, meeting facilities, business center are on the list of things guests can enjoy. Designed for comfort, selected guestrooms offer non smoking rooms to ensure a restful night. The hotel's peaceful atmosphere extends to its recreational facilities which include hot tub, fitness center, indoor pool. Holiday Inn Express Hotel And Suites New Buffalo M is an excellent choice from which to explore New Buffalo (MI) or to simply relax and rejuvenate.

Hotel Name Holiday Inn Express & Suites New Buffalo, MI
Addressline 11500 Holiday Drive
City New Buffalo (MI)
Zip Code 49117
Country United States
Longitude - Latitude -86.732201 - 41.7771
Continent North America


Holiday Inn Express & Suites New Buffalo, MI


Holiday Inn Express & Suites New Buffalo, MI Video





Holiday Inn Express & Suites New Buffalo, MI


You Might Also Like:
  • Hotel Lumen am Hauptbahnhof In Hamburg, Germany
  • Langham Court Hotel In London, United Kingdom
  • Chuzenji Kanaya Hotel In Nikko, Japan
  • Hotel Madrid Plaza de Espana managed by Melia In Madrid, Spain
  • Lijiang Guanfang Hotel In Lijiang, China
  • Related : Holiday Inn Express & Suites New Buffalo, MI In New Buffalo (MI), United States


      Tags :